Attans...

Jag hann inte ta nå kort på Depp... Han och brodern åkte i brådrasket direkt efter frukosten... Typiskt!

Imorse höll ´jag förresten inte på att ta mig ut. Det hade snöat för dörren, men efter lite slit så var jag ute, med fötterna begravda i snön.

Nu har jag slutat för dagen... Ska jobba ikväll men är ledig tills halv sju!

Fan va trökiga inlägg nu... Vet inte vad jag ska skriva..!

Blev champagne igår kväll med. Martins brors tjej hade fyllt år och det firas naturligtvis med skumpa. Blev dock bara ett glas sen sängen! Måste vänta med alkoholen tills måndag...

Ne, rök och lite mat kanske! Undrar om Martin kunde vara så snäll och göra beasås idag. Gött!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0