Jag Ska Köpa Vingar För Pengarna!

Ja, nu kanske ni tycker att jag va töntig med denna rubrik. Men faktum kvarstår att det är sant. Ja, inga vingar, men en flygplansplats åtminstone. Nästa lördag bär det av till Fuertaventura. Fråga mig inte hur länge och fråga mig inte vad jag ska göa där. En sak vet jag, de har ett vattenland, stränder och förmodligen massa saker att titta på. Så långt har jag tänkt :)

Nu är de höst. Kallt på morgon, kallt på dagen, kallt på kvällen. Usch. Och mörkt, nå så fruktansvärt. Det gillas inte. Mörker är något av ett dilemma för mig. Jätte bra när man ska sova och titta på film. Men otäckt när man ska göra desamma. Usch, är mörkrädd på riktigt och de har minsann kommit på äldre dagar. Ja, nu är ja ju tydligen gammal också säger folk. Hur kul e de?

Sommaren 2009. Summering.
Hänt massa kul. Roligt att vara hemma en sommar. Massa slags partyn. PRIDE i sthlm. Gretas i GBG. Norgevisiten. Luftmadrasshelvete. Alla barn; Ebba, Niko, Aleks, Alexander, Edwin, Neo och det snart kommande barnen hos familjerna Linda Larsson och Bror/Kajsa! De ska bli spännande!

Idag ska de göras något, vet dock inte vad. Men de löser sig, de gör de alltid!

Adjö  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0