Helgen Är Över. Nu Är De Jag Som Sätter Fart!

Ja, nu är jag illa tvungen att ta tag i mitt så kallade liv. Om Maja kunde slå på telefon skulle de underlätta en del i planeringen. Sitter och väntar med 4 sidor på nätet som väntas att gå igenom. Här ska de ju packas och grejjas massa om vi ska åka snart! Ojoj, nu är de strax panik.

Ja, helgen är lite av ett blurr. I fredags begav i alla fall jag, Jenny och Camilla oss till piren på förkvällen. Där bjöds det på riktigt bra trubadurer. Lite folk dock, men men. Efter en stund gick vi vidare till Selmas, där va det mer folk men också betydligt mer susigt i kupan. Efter något alkoholhaltigt där gick jag vidare. OBS: JAG gick vidare. Tänkte minsann traska in på trägårn själv. Men det gjorde jag tydligen inte för Jenny träffa mig utanför när hon kom dit. Suddigt!
Trägårn va kul, säkert.
Slapp åka hem miss i nassen. Hanna och Johan hade sovplats för de va inte hemma så vi fick snällt sova där. Vaknade dock med fruktansvärt smärta i ryggen. Kan möjligtvis ha varit för att jag sov på Ebbas lilla ryamatta i hennes rum. Vet inte varför och kommer heller aldrig få reda på det. Men hade i alla fall tagit med en filt och en kudde från soffan, så frös det gjorde jag inte!

Lördag: Petra skrev och sa att jag skulle komma dit, sen fick man se vad som skulle ske (rim). Åkte upp, kikade på nya huset, kalas fint förövrigt. Blev något av en snabbvisit, sen gick jag och Mad vidare till Happy. Eller ne, han va inte där men Mathilda och Therese va där. Massa skratt och några öl senare begav vi oss återigen mot Ludvikas stad. Denna gång gick jag minsann in på trägårn SJÄLV. De andra skulle prompt till solo och dregla över en manlig strippa. Jag tänkte, tack men nej tack!
Trägårn va trevlig. Men sen började helvetet. Ingen skjuts hem. Som vanligt. Men Mad hade fixat det så hem kom vi. Efter mat på donken och allvarliga diskussioner om man inte skulle gå till polisen och fråga om de ville skjutsa hem oss så ringde Maddes skjuts. Tackade gud som den ateist jag är, och somnade innan jag hann lägga mig ner i soffan på plats hemma.

Måndag idag. Ny dag nya möjligheter. ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0