Fixar Dag!

Ja, idag har ja hunnit me mycke må ni tro. Tog med mej Jojje och gick till mamma imorse.. eller kanske halv elva. Bokade hotell till fredag, yeey SAS hotellet på arlanda är inte lite bra inte. Till och med pool som jag ska skvalpa runt i på eftermiddagen :)
Varit på banken och växlat pengar. Himla svårt och veta hur mycke jag skulle växla eftersom jag inte vet hur länge jag kommer att vara borta, men de blev nog bra.
Gjorde lite mat vid mamma. Sen åkte vi och drack lite kaffe me Johanna på KB. Nu ligger jag och är trött i soffan.
Ska snart börja sortera lite kläder tänkte jag. Måste bara ta mig in i duschen först. OOORKAA :)

Tummen är fortfarande bruten. För den som inte visste de så måste den gått av någongång för två veckor sedan mellan ungefär 00.00 - 04.00, så om någon har observerat en lite full anka i ludvikas vimmel, snälla rapportera så jag har en aning om vad som hänt min kära kroppsdel!

Nu ska ja röka sen duscha.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0