Tjockis Söndag!

Idag har dagen mest handlat om intagandet av mat och godis. Började med strips till frukost, sen kom Emmelie me grillat, sen blev d pizza och kvällen har mest handlat om chips, cola och lösgodis. Ja, nu är de bra, jag vet. Från och med imorrn.

Jaha, denna vecka blir lite hektiskt tror jag. Ska till mamma imorrn bitti och försöka tvätta allt jag lär ha med mej. Åker nog till Göteborg på torsdag. Blir så stressigt om jag åker på lördag och på fredag kostar tåghelvete as mycke. Så torsdag får de nog bli.
Fan va skönt det ska bli att åka till värmen. Helt fantastiskt faktiskt!

Jaha, denna vecka alltså. Usch, jag lovade mej själv att det inte skulle bli som i höstas när ja kom hem nu, men fan va fel de gick. Efter tunisien ska de fan ordnas upp. På riktigt.

Nu ska ja lägga mej å glo på lite tv med Jojje som myssällskap. Ja, är inte Maja här så får substitutet bli en liten vacker skapelse i form av hund.

Godnatt och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Johanna

En bra dag:)

2009-05-12 @ 00:21:42
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0