Regn Rusk Och Innedag!

Ja, idag blir de till att vara inne nästan hela dagen. Jag och Jämpa tog oss en promenad fram på bärge bara och hämtade något sort paket. Sen gick vi hem. Jämpa ska snart å hästa runt sen blir det till att promenera ikväll också.
Vi kom på att vi ska gå på ngon sorts diet nästa vecka, bara i 5 dagar. Hoppas på att iaf droppa några kg till Tunisien.
Ska bli himla skönt att ka till ett varmare ställe ett tag. Behöver solljus i mängder.

Längtar efter Maja också, så jag tror jag åker till Gbg nån dag innan resan. Kul. Bara jag inte somnar på tåget och glömmer att gå av :)

Ne, nu lär jag kolla klart på OTH.. himla bra med sidor på internet som visar alla avsnitt på alla intressanta program.


Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0