Göteborg!

Ja, är alltså i Gbg nu. Resan hit kan ha varit den värsta, ever! 7 och en halv timme på en varm bussjävel med en stinkande värmländsk dam brevid. Som jag förövrigt vet allt om nu, för det berättade hon minsann i en timme..innan jag slog på mp3;n lutade huvudet mot rutan och låtsades sova. Orkade i ärlighetens namn inte höra om hennes son som va med i landslaget i badminton. Näe, där sätter jag ner min fot faktiskt!

Jaha, idag ska det tydligen gås ut. Tänk om jag hade en kropp som mitt psyke var nöjd med va kul det skulle blitt. Men men, får väl tränga på sig några gamla paltor och va som folk kan jag tro. Ne, men de ska nog bli kul. Om inte en liten förvirrad dalkulla som jag skulle irra bort mig i denna stora vackra stad, men näe. Hoppas inte det.

Nu kom Majas mamma hem, måste säga hej.

Adjö

Kommentarer
Postat av: Jämpa

Hoppas ni får skittråkigt!

2009-05-15 @ 16:16:02
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0