Sunshine In The Rain!

Ja, solen står högt.. elle den böjar gå ne nu, men det har gjort det hela dagen iaf.
Har dessvärre inte njutit av detta underbara väder. Har legat i sängen och kollat på tv hela dagen.
Ska strax hoppa in i duschen, måste det för jag ska jobba ikväll. Men har lite tid på mig för jag börjar inte förns 19.00.

Har tvättat lite idag, behövligt vill jag lova. Skulle egentligen städa åt Jörgen också, men det fanns varken tid eller motivation till det. Jörgen är alltså en av de som bor i källaren. Han är en 46-årig man, men är mer som 18 i huvudet. Han är svensk, men tror att han är serb, därav den dunkande serbiska basmusik som spelas ungefär 3-4 kvällar/nätter i källaren. Han bor förvisso i serbien med sin tjej när han inte säsongar, vilket är ovanligt mycket (enligt mig) för en 46-åring. Men men...

Nu går Maja också, så nu blev jag själv. Eller katten är ju här också, men den har gjort som en tonåring och vänt på dygnen, vilket innebär damp efter 21.00 tills 05.00 och sova/äta resten av tiden.


Ne nu ni. Nu går jag och duschar.
Imorgon väntar oslo, med en lång bussresa före, kul de med!

Adjö och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0