Sista Mars!

M. Sista mars alltså. Det innebär att denna vinter snart är ett minne blott. Tack gud!

Ja, var ju som sagt på fest i lördags, men jag tänker minsann skriva om efterfesten.
Jag ska nu lägga upp två bilder och ni, mina kära vänner, kommer att se direkt vilka de liknar.

Ok.

Nr. 1

SOLKKLAR Stig-helmer

Nr. 2

SJÄLVKLAR Jack-Black

Ja, detta var alltså efterfest killarna. Det roligaste var att dom inte kände varann. Gick till Jack-blacks hytta och S.H följde med. I hyttan fanns också diverse figurer, men de var inte lik någon och därför inte värda att nämnas.

Jaha, då är det onsdag imorgon då. Ska ringa till läkaren, eller åka dit, och kolla hur prognosen ser ut för arbete denna vecka. Kanske blir sjukskriven tills söndag. Efter söndag däremot kan inte i hela beito vara sjuk. Påsk-jäveln. Mest folk på hela året. ÅHHHHHHH.
Ge mig ett varmt kyrkviken,
ge mig en mysig Mojo att leka med,
ge mig mormors nyklippta gräsmatta,
ge mig en fotbollsmatch att kolla på,
ge mig Jämpas svampgolf,
ge mig pappas altan en varm sommardag
ge mig trä´gårn en ljummen sommarkväll
ge mig en iskall norrlandsguld
ge mig en svensk ICA butik
ge mig en bingo-torsdag i Högfors
ge mig midsommar
ge mig SVERIGE!

Adjö

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nummer 2 ser ut som Henrik Skyffert! :)

2009-03-31 @ 22:36:27
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha..lite.. men jack-black me

2009-03-31 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0