Pannlampefest!

Aloha!
Jobbat bara på hotellet idag. Skönt..
Har så helvete ont i fotjäveln bara. Dumt.!
Gick till Arnolds en sväng efter ja slutat. Jörgen bjöd på sambuca, men de slutade minsann lika fort som det började. Gick efter en halvtimme. Ont i foten och trött och hungrig, behöver ingen närmare förklaring.!
Va himla kul dock. Jörgen gjorde ett dansmove för första gången sen 80-talet och kom sen på att det vore jätte kul om vi hade någon sorts pannlampefest på ett uteställe här.
Jag är på som få. Vore jätte kul och jätte irriterande samtidigt.! helfestligt me andra ord!

Tjatar mycket om hemresan nu men de ska bli så förbannat skönt att slippa detta ställe. Orkar inge mer snart. Kastar in handduken och säger fuck off. Jävla ställe!
Längtar efter mormor. mycke! Har inte träffat henne på ett halvår snart. Usch.. den bästa i hela världen har jag inte träffat. Nu känner jag mig lite dum. Saknar henne. Fruktansvärt.!
Saknar alla andra också, men mormor.

Ne, nu blir det sova och hoppas på att fotfan blir bättre.
Ska äta lite fil först, men sen jävlar ska de sovas. Vakande förresten av ett "kidding" brandalarm. JÄTTE KUL

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0