Jörgens Höstrock

Haha.
Dagen var skön, lugn stilla och lugn.
Kvällen däremot slutade sisådär.
Maja slutade halv tolv, då gick vi och bytte om och gick till bergokällaren. Där bjöd Jörgen på shot som några snärta tjejer gick runt och sålde.
Jörgen och vi gick sen ut och rökte. Vi  hängde på. Han sa verkligen att han frös i sin vårjacka, men skulle frysa mer i sin höst/vinterkappa. Men men.
Vi gixk in igen, satt oss ner och drack ag ett tag sen skulle vi gå hem,
På skoj sa jag till Maja stt hon skulle säga hej till den fördta som gick förbi, och det gjorde hon.
Haha. slutade med en efterfest 500 meter från oss med någpn som är så sjukt lik Jack Black så ja ska lägga upp en bild snart.Imorgon.
Kul.

Ska spva nu, men skriver mer imorrn,

adjö

Kommentarer
Postat av: Jämpa

Nu var det ett tag sen jag satt vid datorn så jag måste uppdatera lite med en kommentar...exempelvis så ser jag att du räknar ner dagarna till vi kommer...VI MED! :) och jag tänker inte sluta festa, sluta äta och, till på köpet, sluta röka! see you soooooooon! pöss

2009-03-30 @ 00:08:32
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0