Frusna Svenskar!

Idag ska ni få höra på faen. Jag, Angelica, var uppe i ottan. Nämilgen 06.00. Det är alltså ungefär 5 månader sedan jag var uppe så tidigt. Fattar ni då hur trött jag är nu. Har suttit på min bortdomnade röv HEELA dagen. Började med en tre timmars bussresa till Gjövik. Där tog vi taxi till ögon-öra-hals avdelnings-sjukhuset. Där satt jag i en timme medans Maja surrade runt med massa doktorer.
Japp, efter det gick vi tillbaka till stan och åt på McDonalds (!) Finfint! Sen gick vi och väntade på bussen tillbaka. Den gick alltså efter 1,5 h så vi gick och tog en latte i det fina vädret. Satte oss på bussen tillbaka och åkte 3 timmar hem igen.
Ja, detta kanske inte lät så jobbigt, men det ska jag säga er att min stackars bakdel har tagit mycket stryk för denna resa.

Äntligen hemma nu iaf. Var svinkallt när vi gick av bussen nyss förresten. Skillde säkert 10 grader på där och här :)
Usch, och halt är det också.!

Nu kommer iaf bärgebrudarna och hämtar oss snart. HALLELUJA!
5 veckor och 6 dagar, sen är dom här, längtar sönder mig snart.

Nu ska jag äta soppa och sen måste det nog bli en dusch.
Ska inte jobba förns imorgon kväll så det kan nog hända att duschen får vänta tills imorgon.!

Adjöss

Kan ju slänga in en bild för rolighetens skull :)


Beitojäveln i trist norskt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0