Falukorv!

Hey!
Ja, då ligger mam här i sängen igen och väntar på att Maja ska sluta så ja har någon att prata med. Katten är dynftrött och tråkig så jag pratar lite för mig själv.

Idag har vi ätit falukorv. Ja, tro det eller ej, men det finns i Norge på affären. Tror dock inte ett jota på att den kommer från Sverige, men ändå. Eloge till Sverige IGEN, som har ALLT som nore INTE har.! Ja, nu har mitt agg mot Norge vuxit sig så stark att jag inte ens vill åka hit och bara vara... inte på en mycket lång tid iaf.

Idag är det alltså en månad - 1 dag tills Jämpa och Camilla anländer.
Jag räknar ner varje dag kära kamrater!

Ne, nu ska jag försöka hitta på något festligt att göra på internet så att tiden går lite fortare.

Slänger in en bild på Kattkraken. Festlig figur må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0