E-type Och En Cigg I Det Fina Vädret!

Godkväll!
Dagen idag har varit låång som tusan.! Kan förstås bero på att jag inte kan förflytta mig särskillt mycket och tillbringar
93 % av tiden i sängen. Jag och katten har legat här nu sen tre ungefär. Har minsann ett program som börjar om 17 minuter så jag ligger kvar. Är ju dokumentär om Fritzl. Den kan man ju inte missa. Otäck man!

Ja, innan jag visste ordet av i morse (12.00) så stod Jörgen i dörren. Där satt jag, halvnaken, eftersom jag inte gått upp än. Ja, han klev in och kastade en doftgrej på mig och Maja som han har köpt på spar. (Han har alltså hyllat dessa doftgrejjer i månader nu, och bestämde sig väl för att köpa en till oss). Snällt. MEN, sen klev "låtsas-serben" rakt in i rummet, MED SKOR, och plufsa ner i soffan. När han sedan gick efter 5 minuter, låg endast en enorm lerpöl kvar. TACK !

Ja, då klev man ju upp i all hast och skyndade ut i solen eftersom Jörgen bestämde att vi skulle ta en cigg i det fina vädret. Ok sa vi, satt på högsta volymen på stereon (e-type) och rusade ut.
Jävlar vilken dag, solen sken och värmde ´till och med litegrann. Satt dock inte där ute så länge, hade ju lite att ta tag i innanför dörrarna.

På tal om ingenting så ska jag minsann försöka sluta röka när jag kommer hem. Jävligt lätt.!
Men jag tänkte så att jag ska manipulera alla jag känner till att också sluta, då blir det ju genast enklare.
Jämpa till exempel, nu lägger vi av. De är inte roligt längre.!

Ne, en cigg på de här, sen dokumentär (fyndigt, jag vet)

Håll i hatten förresten alla ludvikakommun invånare, innan ni vet ordet av så står jag vid eran dörr och begär kaffe.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0