Slut På De Roliga!

Ja, nu va tunisien resan avklarad. Fantastiskt fint land. Hade stranden 15 meter från polen, med kokhet sand och väldigt salt vatten. Låg förvisso mest vid poolen, men som sagt så var det som att ligga på stranden för man hörde vågorna.
Badat, solat, druckit och ätit i två veckor. Kalas skönt.
Varit å ridit på en kamel i en timme. Åkte på en förfärligt skranglig häst och vagn dit och bytte av och red kamel hem. Kul.
Ska lägga in lite bilder sen när jag lagt in och fått alla bilder av Bella.
Va på en stor stor stor djurpark också. Stod öga mot öga med en giraff. Ja, de är sant, de va inte mer än 20 cm mellan våra ögon. Hel kul. Stora djur d där. Lite krokodil, lite svart svan, lite tiger och lejon, och massa massa mer.
Vio åkte dock dit på den varmaste dagen, så jag rann... överallt rann det. Så poolen var det enda alternativet när vi kom tillbaka.


Aja, ska berätta lite mer festliga saker sen.
Nu ska jag ta mitt pick och pack och åka till centralen.
Är ju i Göteborg ännu, men idag bär det av hem till brudarna i bärge.

Adjö.. och ska va betydligt bätt´re på att skriva nu när jag är hemma igen  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0