Schema!

Japp, fått mitt schema för sommaren. HAHA. Jobbar nästan ingenting. 60%. Ledig hela tiden, fy fan va skönt d ska bli.
Fotboll idag igen. Herrarna bjuder in forssa för en spännande (hoppas jag) match. Synd på detta väder bara. Är inte alls förtjust i regn och vind. Men men, hoppas på en gnutta sol till helgen iaf. Då ska nämligen brudarna från bärge till storstaden Falun och deras kalas. Hoppas på en trevlig weekend med mycket händelser.
Funderar starkt på att åka på kryssning nästa vecka. Hoppas bärgeflickorna tänker följa med. Vill ju inte skumpa runt själv mitt på Östersjön.

Ne, nu får jag lägga på ett kol om de ska bli nå fotbollstittande.

Tunisien får förövrigt 3 av 5 plus.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0