Helvete!

Jag har totalt glömt bort att blogga på ett tag nu.. beror på vädret, arbete och alkohol!
Har tillbringat mycket tid på flytbryggan i janken.. skönt. Det kan gärna få va sol fram tills fredag kväll och regna hela helgen för då jobbar jag. Granliden i denna värme är inte i det skönaste laget vill jag lova. Håller på att svettas bort innan klockan är nio på på morgonen/natten.
Ja, för jag har minsann börjat gått upp mitt i natten. Imorse mina damer och herrar stod jag på benen när klockan var tio i sex. Det är inte mänskligt! Usch för tidiga arbeten.

Nu är jag ledig fram tills lördag och tänker minsann både gå upp tidigt och motionera. För nu ska fläsket väck, en gång för alla!

Aa, nu lär jag klippa tå naglarna, de är på tiden.

Ska skriva oftare!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0