Blond!

Jaha, sitter framför datorn igen. Måste hitta på nå kul känner jag. Jämpa har fått sina skattepengar så hon vill säkert dra på sig spenderarbyxorna. Men det tänker inte jag. Måste lägga upp en budget för denna sommar tror jag.
Mycket att stå i. Planerade i nästan en halvtimme med Maja i telefon idag. Inte blev jag nå klokare för det. Kom endast fram till att ett besök i beito i sommar skall göras och att pride redan är beslutad. Även en tripp till någe soligt land i höst skall hinnas med! Men men, en sak i taget.
Midsommar??? detta fenomen är en fråga i sänder! Vad skall göras, vart skall det firas, vem ska med...JA, listan är lång med hål att fylla i. Förslag?

Aja, helgen var festlig. Ludvika var ok i fredags och falun var ok på lördagen. Köpte en hel massa helium ballonger, jag och jämpa. Synd att detta roliga ljud som kommer fram inte håller i sig i mer än några få sekunder. Vi fick sjunga snuttar för att få ihop en hel/halv låt. Aja, kul iaf.

Idag då... fortfarande förkyld så de får bli fotbollsträning på torsdag ist. Typiskt.
Har iaf blonderat håret. På Tiden var det. Bra
Nu ska ja gå ut å röka.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0