Sol sol sol

Ja, dagarna består av sol... skönt att man vart ledig då! Ska dock jobba imorrn, så då blir de till och gå upp mitt i natten igen, KUL!
På måndag blir de till att åka till Norge på en mini semester, snälla fader lånar ut bilen till mig och Maja. Tack pappa!
De ska bli riktigt kul att åka å hälsa på folket. Sitta på svingen med en öl i näven och bara må bra.
Ja, de är ju inte än. Först ska jag minsann jobba tors-mån. Ja, de är mycke må ni tro när jag bara ska jobba 60 %. HAHA!
Men men, de ska nog gå bra.!

Varit i jankviken hela dagen, elle från halv två när Jämpa kom från sitt arbete. Fy tusan vilket strålande väder det har varit! Badat...Japp! Alla barn va där me, snart inga barn längre utan tonåringar. Tänk på de Hanna, Camilla Och Emmelie :) Dom springer snart runt på stan med en varsin 3,5 och är as coola, he he!

Ja, nu ska jag lägga mig å kolla på movie. Sen ska de sovas.

Adjö och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0