Prideee

Tjoho. Pride-veckan har äntligen börjat. Måste dock hålla ut i två dagar till innan jag kan åka ner. Typiskt. Men men, jag har väntat förr, kan gärna göra det igen.
Kommer nog att bli kalas kul om jag känner mig själv rätt, haha. Ska träffa trevliga folk också. Ja, Maja och jag åker samtidigt, sen kommer Nina på Torsdag, hel festligt. Sen ska jag minsann träffa Jasmina och Nettan. De va ju typ hundra år sen. Ska bli så himla kul.

Först och främst ska jag jobba i två dagar. Tur att det är korta skift. Bara tre veckor kvar på schema nu. Detta innebär att jag redan skulle fixat jobb tills i höst, men ack. Får nog lägga på ett kol nu, om det ska bli nå till hösten.

Beach -09 ?????

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0