Pride!

Ja, nu är de inte alls långt tid kvar. Tjoho.! Ska bara jobba as-kalas-mycke först. Ja, de är mycke att jobba 5 dagar i veckan. På tok för mycke.
Men men, snart är sommaren över, och Grängesberg ett avlägset ställe igen. Måste söka jobb. Massa jobb. Norge känns som ett bra val, igen. Denna gång bara för 3 månader i alla fall. De ska bli himla skönt att vara hemma över jul i år.
Inte alls för att förra årets julafton var tråkig eller på något vis jobbig. De va faktiskt jätte kul att sitta i en hytta, kolla på kalle och dricka rakia med Beito-folk. Men jag känner att jul är en högtid man borde fira med familj. Ja, så känner jag nog.

Nu lär jag röjja upp lite i bostaden jag befinner mig i. Jenny blir nog glad då, när hon har slitit ut sig totalt de fem timmar hon jobbar idag :)

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0