Jobba, Slita, Orka, Tatuering?

Ja, idag va jag på jobbet 06.30. Johanna började kvart i sju så jag gick med henne, trots att jag börjar en hel kvart senare (!) Ja, de är ju roligare att gå två tjuriga dalkullor klockan sex på morgonen än att gå ensam, grinig och trött kvart över sex.
Ja, jobbet gick då bra idag. Skönt att sluta två. Hinner lagom med en rast sen ska man nästan hem. Kalas!
Nu sitter jag här och väntar på Jämpa som minsann ska följa med när nästa tattoo skall göras.
Jag tror, hoppas och vill att den kommer bli makalöst fantastisk.
Fader kommer och länar bilen halv fyra, då blir det till att skynda sig en aning till fyra, för då smäller det.

Jaha, nästa vecka Pride alltså. Fy bubblan så sjukt kul det ska bli. Hoppas på att vädret är lika fint som idag. Trodde jag skulle svettas ihjäl på vägen hem. Men men, hur som jävla helst så kommer det bli kul. De ska jag se till.
Paradlördan är ju som julafton (utan paket och mat då). Men minst lika kul iaf.

Ne, nu ska nog Mojo ut på en promenix innan allt!

"In A Childs Eye You Can See Hope For The Future"

Adjö

Tänker På.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vad/vem tänker du på? Berätta snälla!

2009-07-23 @ 00:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0