Tåg.

Ja, sitter på tåget hem igen då. Inte alls kul faktiskt. Gillar gbg mer och mer. Igår va vi iaf och solade hela dagen. Jag, maja och bella. Kan ju varit d varmaste denna sommar. Men jävlar va kul. Planerade en tripp för storstadsflickorna. Dom ska ju nämligen till dalarna snart. De kan ju bli de roligaste ever. Ja, sen åkte vi iaf hem. Jag slängde mig i duschen medans maja gjorde mat :) kom ner och där bjöd pappa polis och gull mamma på vin. Blev lite susigt, men gott va de. Åkte till Nina runt nio. Där blev de tysk öl och keps shot. Tack nina! Sen begav vi oss till gretas. Trodde d va gratis på fredagar men ack. Men tro för all del inte att jag betalade in mig. Ne, d gjorde Nina. Tack igen :) dansade en stund, relativt nykter även denna gång :) sen blev vi trötta. kom iaf hem i bra tid för när vi gick upp för backen vid maja så hörde vi minsann pappa polis me vänner på uteplatsen. De va mer förvånade än vi när vi gick och la oss före dem en fredags kväll. Men men. Nu ska ja snart av. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0