Sista Dagen På Jobbet (imorgon)

Ja.. De är så sant som det låter. Ska sluta arbeta imorgon. Börja vara arbetslös och lycklig igen :) Ne, har en fantastisk plan framöver, men den avslöjas inte förns det är klart med allt.
Nästa vecka ska jag i alla fall ha semester :) Tänker göra saker som jag aldrig gjort förut. NOT. Tänker göra precis samma saker som jag alltid gör. När jag är ledig.

Ne, nu tittas det på film i rummet bredvid. Ska kanske gå och umgås lite. Nog för att jag och Jenny kollade på den i förrgår, men kan ju alltid vara lite jävlig och berätta vad som händer, haha!
Sen ska jag hämta minsta syster Eriksson i Ludervika. Innan tolv är planen att vara hemma. Måste sova och förbereda mig för morgondagens arbete.

På återseende och Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0