Parad!

Jamen då var årets parad avslutad... De va så in i helvetes varmt så vi vek av i gamla stan. Men fy fuck vad fantastiskt mycke folk de är. Gick bakom Qx vagnen... halleluja för deras musik.. Lägger upp lite kort när jag kommer hem igen.
Ja, nu sitter jag mest och svettas. Ska försöka göras iordning inför kvällens händelser. Blir Tanto igen.. himla kul.. Sen får man se om de orkas gå ut. Ja, skriver mer om det imorrn i alla fall.

Kan ni nu säga vilka det är som läser denna blogg. Kan några få namn i huvve, men resten. Vilka är ni? Vore ju kul att ha en liten aning om vilka det är.

Ne, Bacardi öppnad, CHECK.

Adjö

Fin Bit... - I Only Wanna Be With You MED Volbeat

Kommentarer
Postat av: Johanna

Johanna är mitt namn. Trogen läsare av en inte allför uppdaterad blogg :) Men jag är stolt över att du bloggar från storstan :)

2009-08-01 @ 22:26:13
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0