Öl, Vin Och Kubb?

Ja, kvällen idag skulle vara enligt planerna. Men regnet bara öser ner så jag vet inte hur det blir med kubbspelet. Öl och vin är redan givet!
Jaha, va ett tag sen man skrev. Helgen var mycket trevlig, med besök av storstadsjäntorna. Hann till och med lite kultur uppvisning från Grängesberg. Varsågod JENNY som är född och uppvuxen här :)

Nu letar jag jobb. Det är det mina dagar går ut på. Har några på G, hoppas på de då. Men de ordnar sig alltid. Åker till GBG på måndag och ska minsann komma hem med ett jobb :)

Ny favorit i musikvärlden. Förutom Erik Hassles - Don´t bring flowers after I´m dead, så står Pink högst på listan. Hennes texter kan vara de mest genomtänkta, välskrivna och kritikerrosade EVER. För jävla duktig tjej. Eller tjej och tjej hon fyller 30 år i år så mer kvinna :)

Ne, nu ska jag pudra näsan inför kvällens bravader..

Adjö

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bra att du kissar innan du åker hemifrån :)

2009-08-26 @ 19:21:16
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha Johanna! Jag tänkte skriva nått liknande! och Tack Angelica din lilla mallgroda! haha

2009-08-27 @ 11:11:07
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0