Nämen, Åska!!

Ja, har vart och jobbat  och herregud vad de small utanför. Blixtrar och dunkadunk i massor. Men men, blev ett strömavbrott på 10 sekunder, men vafan på den lilla stunden hann ju likförbannat alla brand-dörrar slå igen. Taskigt läge.
Bara 6 dagar kvar nu på Granliden-jobbet. Halleluja! Ska bli fantastiskt skönt att inte jobba där mer. Inge fel med själva stället, men man är ju illa tvungen att vara i Grängesberg hela tiden då. Ne, nu söks det massa jobb till hösten. Måste ha ett snarast, tack! Norge här kommer vi igen!

Jaha, och imorgon blire till att sova länge länge. Ska jobba natt imorgon så jag lär ju orka hålla mig vaken. Det ordnar sig!
Nästa vecka ska vi anordna någon slags kalas. Jämpa SKA börja med mig på onsdag, sen får resten droppa in när de vill. Måste höra med min snälla far om vi kan få låna huset i några dagar, då är allt kirrat :)

Ne, nu blir de en till kopp kaffe, sen blir de ju faktiskt Prison Break om en timme. Kul!

Adjö och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0