Hufvudvärk!

Jajjemän.. Vaknde klockan ett med en sjudundrans huvvevärk. Beror förmodligen på den 3 timmars sömn jag fick idag. Kunde absolut inte somna innan tio imorse. Slutade ju ändå sju så borde ju ha somnat åtta, men ack!
Fått lite gjort iaf. Elle ja, hmm, varit och hämtat nytvättade kläder hos mor. Hon tvättade så snällt så. Tog mig en sväng förbi banken också. Tänkte att det var god tid att fixa ett VISA kort ist för ett gammalt värdelöst maestro. Funkar ju inte till något.
Nu ligger jag här igen, på en en halvpumpad luftmadrass. Lite trött, lite pigg. Men Jämpa kom minsann nyss och frågade om jag skulle me till Camilla på en fika. Tvekade en sekund, men när jag hörde att det vankades blåbärspaj så är jag mer än på.
Nu lär jag alltså gå dit. På me kepsen. Här kommer Ankan Quackinen!

Adjöööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0