Semester!

Trodde väl att denna vecka skulle va semester. Ne, då regnar det som aldrig förr utanför fönstret. Faan!
 Sitter här och dricker några öl. Själv. Jenny skulle ju va med. Men ne, hon är i duschen nu. Tror inte hon tänker öppna vinet nu inte. Ne, blir en tråkig, vanlig kväll igen. TRIST!
Nu har ja slutat jobba. Det innebär följande. Jag behöver snart inte va i Grängesberg nå mer, tjoho,, det kommer inte in så mycke mer pengar på kontot, måste hitta ett jobb. Och massa massa mer. Men det bästa är att jag och Maja har en plan. Hoppas de blir så.

Nu ska jag fortsätta dricka öl, lyssna på musik och vänta.

Adjö


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men nog finns det väll saker du kommer sakna med byn? Det finns det väll? :) och jag älskar hur du kallar din arbetslöshet - semester. haha

2009-08-18 @ 00:13:18
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0