Gillar Göteborg!

Kan någon ge mig en lägenhet i Gbg?
Snälla´ra. Kan tyvärr inte bo i Grängesberg längre. Ingenting är roligt. Alltid samma sak.
Gillar ju kompisar och familj, men vafan, ska man gå runt och må dåligt i brist på saker att göra. Näe, de tänker iaf inte jag göra. Bort så fort som möjligt.
Kom till Gbg igår runt åtta. Varmt, men ack så lite de gjorde. Jag och Maja funderade på om vi skulle gå på bio, äta gott eller åka hem. De fick bli mat. Tacka gud för nudelwok. De gör mitt liv lite enklare just nu.
Idag blir de sola me Bella aka.  Javell! Himla kul och träffa henne ska de bli. Sen blir de nog utgång kan jag tro. Om Maja och Nina får bestämma i alla fall :) Nee, klart jag vill gå ut. Bara jag kommer på tåget imorrn, men de går nog bra.

Ne, nu gör Maja frukost. Kanske skulle ta och hjälpa till lite.

Adjooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0