Tv Eller Dator

Har försökt komma på vad jag absolut inte skulle klara mig utan av Tv eller Dator. Efter lång funderan tog jag beslutet att jag får klara mig utan tv. Inte för att jag måste välja men om jag var tvungen. Man kan ju se alla tv program på internet så klart att datorn är mer tillhands.

Ok, nu har jag en sjujävla lång helg framför mig. Jobbar  fram tills tisdag och mycket att göra. Usch. Sen måste vi åka till Leira och grejja alla papper på onsdag, sen blir det jobb igen. Men det känns ganska okej ändå. Tänkte jobba på nu så tiden går fort och snön smälter.
Undrar hur det ser ut hemma? Kanske som här ungefär. Slask, mölj, lerigt, och grått. Idag har det dock varit ganska varmt.
Va och åt lite frukost på jobbet, gott. Sen gick vi till intersport och kollade rean. Mycke rea. Alla Nikita kläder på rea. Åhh. Jag ska sätta över mina pengar så  jag har bestämt att inte handla så mycket innan jag åker hem. Maja hittade en kalas tröjja. Hur fin som helst. Rea också. Den köpte hon minsann och jag är inte ett dugg avis : /

Nu blir det till att kolla på tv hela kvällen (igen). Den här sängen brakar snart ihop så mycke som jag ligger i den.
På söndag fyller Maja år, då ska det firas. Jag ska ta det lugnt, men firas ska de.

Ha en trevlig påsk kära vänner och kamrater.

Adjö

Kommentarer
Postat av: evelina

mean faen, helt plötsligt hittade jag dig hänna =D jag länkar dig till min blogg om det är ok?

2009-04-11 @ 19:46:04
URL: http://einina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0