Smartjävlar!

Jaha, trött som ingen annan idag. Fick lova att vakna klockan halv nio idag. Skulle ringa läkaren. Blev sykmeld tills söndag. Där sätter jag ner min fot och säger stopp. Nästa vecka är ju som bekant påsk, och då behövs all hjälp härikrokarna. Men men, långtråkigt att ligga här och glo tills söndag, men enligt doktorn så måste foten vila. JAHA, men resten av mig behöver inte det. Trassligt!

Ja, efter pratet med doktorn skulle jag gå och ta ett kontoutdrag och kolla om min lön hade kommit in, eftersom jag skulle ge Mr.Ove 2000 idag. (telefon) Öppnade dörren och kollade om, som vanligt, katten låg på sin stol utanför våran dörr. Nehe, kollade ner på golvet på en filt brevid. Där låg den, ihop skrynklad och blodig. Någon hade alltså släppt ut katten i går kväll och så hade den fått stryk av något inatt. JÄVLA CP-IDIOT-HELVETES-MÄNNISKOR.
Har mycket klart och tydligt förklarat för alla som bor här att vi ska stänga dörren för katten smiter ut på natten annars. Den får gärna gå ut på dagen för då kan vi ta in den på kvällen. Men cp-idioterna har tydligen inte fattat det.
Nu ligger katten iaf utslagen på soffan. Den kan gå, men haltar och den har druckit vatten så den är nog uppe och härjar runt fortare än kvickt, MEN ÄNDÅ!

Jaha, om man skulle gå och röka litegrann, hade vart gott nu faktiskt.
Japp, får bli en sväng ut i den helt underbara korridor vi bor i.
Lägger in en bild så ni får se själva och beundras.


Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0