Påskaftonsjävel!

Jaha, påskafton alltså. Ne, gillar inte påsken. För mycke ståhej för en sådan liten sak som Jesus. Jag har inte riktigt kläm på vad som skedde med han, men jag tror att han uppstod eller nåt. Aja, så lite bryr jag mig iaf.
Andra påskedag imorrn, ja dom säger så här i cp-norge. Konstigt men sant. Ska dock bara jobba imorgon sen är jag ledig måndag. Bytte måndagen mot nästa lördag. De va sjujävla tur för imorrn fyller Maja år och alla som jobbar här ska ut och fira att säsongen typ är över. Så jag räknar med att det blir ganska sent. Men men, man har väl vart med förr ,HAHA.

Ja, och idag ska väl minsann alla kära vänner ut hemma. Tack Jämpa för att du ringde och påminde mig om det. Jag är inte alls avundsjuk på de. Tror ni kommer få en tråkig kväll :) Ne, skojja bara. Dom får det säkert kalaskul. Dom asen :)

Ja, nedräkningen är i full gång.
Om 15 dagar kommer mina kära vänner Jämpa och Camilla.
Om 17 dagar får jag se mitt underbara Sverige igen.
Om 20 dagar ska farsgubben ha 50-års kalas
Om 36 dagar ligger jag på stranden i Tunisien.
Har mycke saker att se fram emot.
Men men, måste klara av dom här två veckorna i Norge som är kvar, inna jag kan glädjas åt det som komma skall :)


Nu ska jag ta mig en röjk.

Ha de då "Nils"

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0