Packa Pappas Kappsäck!

Ne, jag har inte börjat packa än...ska ta tag i det på måndag. Då blir det till att försöka organisera upp allting! Det kommer att bli tufft att få in allt i bilen. Men jag hoppas att mina kära kamrater inte tänker ta med sig överfullt med saker. Det ordnar sig!

Fint väder idag.. och varmt. Säkert 15 grader iaf. Och snön håller på att försvinna. Thank you lord!
Ska och jobba idag. Ser inte alls fram emot det, men men. Det går nog fort hoppas jag!
Ledig imorrn iaf. Ska och fixa papper och sånt så det blir ju inte till att ligga på latsidan då heller.!

Denna såkallade norgevistelse är alltså snart över och jag har nog inte varit så här glad på många år. Skönt!


Nu ska jag ta tag i mitt ansikte. Se åtminstone lite hyfsad ut när gästerna kommer.

Adjö

p.s Jörgen har rakat av både mustach och skägg, ska därför gå till jobbet tidigare så jag har nåt att skratta åt  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0