Näst Sista Dagen På Underbara Cafeét!

Ja, ni undrar förmodligen varför jag skriver underbara när jag bara tjatar om att åka hem hela tiden. Men fallet är så att jag har aldrig haft så kul på ett jobb som jag har där. Chefen har absolut inga hämningar och det har förresten inte resten av galningarna heller. Ska också tillägga att det jobbar folk från nästan hela världen där. Nee, nu ljög jag men iaf jäkla många länder.
Dessa länder har jag kommit fram till. Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Ryssland, Holland och Lettland. Det är en salig blandning av människor det.
Trots alla dessa människor finns det några få som jag verkligen kommer att sakna. På riktigt.
Ja, gör min sista dag där imorrn. Konstigt efter ett halvår faktiskt. Kommer ju förmodligen aldrig mer träffa vissa av dem. Några kommer jag ju att återse eftersom jag och Maja planerar en tripp i sommar, men men..

Ja, efter imorrn är det bara en jobbdag kvar, då på hotellet, men vafan. Den är ju över fortare än vad vinden susar.
Hoppas jag iaf. Ne, ska bli lite vemodigt att sluta där med faktiskt, tro det eller ej, men det finns ju vissa som gjort jobbet där betydligt lättare också.
Nu låter det som att jag sitter och storbölar för att jag ska sluta.. HAHA, så är det absolut inte. Jag kunde knappt va gladare.

Nu måste jag gå och fixa iordning mig lite. Ska gå och ta EN öl när Maja slutar. EN öl idag, inte en droppe till vill jag lova. Det räcker med att man ska festa lördag och söndag.

Ses snart alla grbg-bor. Vare sig ni vill eller inte :)

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0