Lördag!

Fan va varmt det är ute. Säkert 20 grader i solen. Jaja, orkar likförbannat  inte gå utanför dörrn. Alla människor börjar komma nu till påsk. Och det är inte lite de.
Jaha, näst sista dagen på sjukskrivningen då. Skönt att börja jobba lite igen faktiskt. Kommer förmodligen inte vara lika glad över att jobba när jag skriver nästa lördag, men men.
Jaha, nu är det bara 22 dagar kvar till jag får se några välbekanta ansikten. Längtar nästan ihjäl mig. Ni har kanske hört detta förr, men det ska bli så fantastiskt skönt att åka härifrån.

Ja vad har hänt?  Blev på tok för full i torsdags. Skulle till svingen och dricka EN öl. Jojävlar va. Martin va där, det innebar sambuca. Och sambuca kan vara det farligaste om man ska ta det lugnt. Så lugnt blev det inte. Slutade med efterfest vid oss. Jörgen köpte en flaska sprit när svingen stängde. Den delade vi broderligt när vi kom hem. Hade fruktansvärt för mycket hög musik på också. Klockan va ju nästan sex och stackarn i rummet brevid oss börjar jobba klockan nio.
Jaja, så är de.

Katten är mycket piggare, men har fortfarande ett otäckt sår på benet. Tror vi måste åka till djurdoktorn faktiskt.
Tar det nog samtidigt som vi ska åka till Leira och grejja med skattepapprena. Hoppas på en rejäl summa när jag är klar, hehe.

Ne, nog om allt. Ska röka lite dyra ciggaretter nu så det svider lite i spargrisen.

Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0