Leira, Peppes, Städning og Mamma Mia!

Ja, dagen idag har varit givande på många vis. Började med att gå upp, klä på mej och borsta tänderna (ganska vanligt)
Sen skulle vi gå till bussen och åka till leira för pappershelvete. Såg Christians bil utanför bergo så vi skickade ett sms och frågade om han ville skjutsa oss ist. Tack gode gud. Han gjorde det. Annars tar ju bussen 1 1/2 timme. Åkte till skattekontoret, fixade till papprena och Snälla Christian väntade på oss. TACK!
Kom hem, trötta som as, gick och åt på jobbet, kom hem och somnade lika tungt som en björn på vintern. Vaknade runt sju snåret. Hungrig igen. Gick till Peppes pizza och tog en förrätt och en efterrätt sen va den hungern borta.

Kom hem igen och både jag och Maja fick damp på hur det såg ut i vårat rum. Tog tag i saken och städade bort allt lort. Maja har även packat en väska. En STOR väska. Jag tar mitt på Onsdag kväll. Är ledig och har förmodligen mer motivation då.

Nu ska jag hitta nåt festligt att titta på... Måste sova om en stund. Börjar 09.00 imorrn. Det är fruktansvärt tidigt i min värld. Iaf när jag ska jobba till 18.00. OCH är själv på jobbet hela dagen. Jaja, sista långa dagen att jobba iaf. Sen blir det glass tider fram till THE END!

Gonatt och adjö kamrater och bekanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0