Jaha, The End Is Here

Haha.. fan va glad jag är. Vart en sjujävla kul period att vara här, men det är så fruktansvärt skönt att den är över.
Minnersvärda händelser:

Jörgen´s afterski med varm rakia efter en underbar dag på snowboard.
Majas och mina sjukdomar som har kommit titt som tätt
Min vurpa som NÄSTAN slutade med en knockout av en lyktstolpe
Oslotrippen
Majas besök hos doktorn i Gjövik

Lite fler men har ingen på rakarm sådär.

Roligaste kommentaren under dessa sex månader.

Tine (min chef) hade med sig två av sina barn på jobbet en dag. Dom sprang runt och härjade och lillkillen springer in i köket. Efter en mycket kort stund kutar han sedan ut till mamma Tine i receptionen och gapar.

- Mamma, mamma det står en tjuv i köket!!!

Tine följer med han för att han ska visa tjuven. Tine kommer in i köket och lillkillen pekar på en man i 45-års åldern, med mycke skägg, svart jacka och en grön mössa. DET VA JÖRGEN. Har aldrig sett chefen skratta så mycket faktiskt.

Jaha, idag anländer kamraterna.. Dom är nog förmodligen nånstans i norges skogar och åker nu. Hoppas dom kommer snart!!! Fan va jag har längtat/väntat på denna dag. ÄNTLIGEN.

Ne, nu måste jag göras iordning inför kvällens bravader. Detta kan sluta precis hur som helst damer och herrar.
Skriver kanske imorrn, om jag inte är alltför bakis. Annars blir det till att skriva när jag sitter i sverige igen. WII

adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0